خانه ی شیشه ای خیره کننده احاطه شده توسط طبیعت
رباتیک والکترونیک روبواچ پیRoboHp
رباتیک والکترونیک

یک شرکت ایتالیایی اقدام به ساخت خانه های شگفت انگیزی کرده است که کاملا از شیشه ساخته شده اند و به غیر از زیرزمین تمام خانه از بیرون قابل مشاهده است. این خانه زیبا کاملا از شیشیه های ساختمانی ساخته شده است. این خانه طوری ساخته شده است که میتواند در هر جای دنیا ساخته شود. معماران در نظر داشته اند که این خانه ها در اطراف طبیعت زیبا ساخته شود تا هم از بیرون و هم از داخل خانه برای صاحب خانه زیبا و مورد پسند باشد.

خانه ی شیشه ای

خانه ی شیشه ای



ادامه مطلب ...


رشد فروش پورشه در چین بیشتر از امریکا بوده است. فروش خودرو ساز آلمانی در چین ۳۸.۱ درصد رشد داشت. اگرچه هنوز در اروپا بسیاری از خودرو سازان با کاهش فروش مواجه هستند اما فروش پورشه در اروپا نیز افزایش داشت.
پورشه کاین

کاین پرفروش ترین مدل پورشه در جهان بود و فروش۹۱۱ نیز با رشد قابل توجهی همراه بود. امریکا در این ماه بزرگترین بازار پورشه باقی مانده است و فروش خودروساز آلمانی در این بازار ۳۱.۷ درصد رشد داشت و به ۳۳۵۸ خودرو رسید.



درباره سایت


به فروشگاه رباتیک والکترونیک RoboHpخوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروشگاه رباتیک و آدرس robohp.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 200
بازدید ماه : 197
بازدید کل : 130549
تعداد مطالب : 164
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1


IS
Google

در اين سایت
در كل اينترنت

تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی