جلسه 7
رباتیک والکترونیک روبواچ پیRoboHp
رباتیک والکترونیک

جلسه هفتم : آشنایی با سایر ابزار های شبیه سازی فوتبال شبیه‌سازی فوتبال

 

 

جلسه پیش به معرفی نرم‌افزار RCSSServer پرداختیم. در این جلسه با نرم‌افزارهای RCSSMonitor و RCSSLogPlayer آشنا خواهید شد.

 

نرم‌افزار RCSSServer بازی فوتبال را شبیه‌سازی می‌کند اما آن را به تصویر نمی‌کشد. نرم‌افزار نمایشگر شبیه‌ساز فوتبال روبوکاپ (RoboCup Soccer Simulation Monitor) به‌عنوان یک سرویس گیرنده (Client) به سرور شبیه‌ساز فوتبال متصل شده، وقایع درون آن را به‌صورت گرافیکی به‌تصویر کشیده و همانند یک بازی ویدئویی به نمایش در میآورد.

 

به ادامه مطلب بروید...

 



ادامه مطلب ...


جلسه ششم: آشنایی با سرور شبیه‌ساز فوتبالشبیه‌سازی فوتبال

 

سرور شبیه‌ساز فوتبال روبوکاپ (RoboCup Soccer Simulation Server) نرم افزار استانداردی است که فدراسیون روبوکاپ برای لیگ شبیه‌سازی فوتبال در مسابقات منتشر نموده است. این نرم افزار محیط حقیقی بازی فوتبال را با تمام جزییات اعم از وزن توپ، وزن بازیکنان، سرعت و شتاب توپ، سرعت بازیکنان، مختصات اشیاء در زمین مسابقه، تعداد گل ها، جهت وزش باد و ... به همراه قوانین فیزیکی حاکم بر مسابقه شبیه‌سازی می‌کند.

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...


جلسه پنجم: ارتباط با سیستم عامل لینوکس از طریق محیط Terminal شبیه‌سازی فوتبال

در این جلسه با محیط Terminal در سیستم عامل Linux و برخی از مهم ترین فرمان های آن آشنا خواهید شد. این محیط نسبت به محیط Desktop منعطف تر بوده و سرعت و قدرت بیشتری دارد، با این حال کاربری آن به سادگی محیط Desktop نیست.


برای گشودن محیط Terminal در سیستم عامل Ubuntu می توانید عبارت "terminal" را در Dash جستجو نموده و یا از کلید های ترکیبی Ctrl+Alt+T استفاده نمایید.

 


 به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...


درباره سایت


به فروشگاه رباتیک والکترونیک RoboHpخوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروشگاه رباتیک و آدرس robohp.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 197
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 130546
تعداد مطالب : 164
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1


IS
Google

در اين سایت
در كل اينترنت

تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی